sarmantna teplaren

sarmantna teplaren | A ty si čo urobil pre slovenský hip-hop?

sarmantnateplaren
Bronski, AP, vlado, stale nic?
 
AP
AP | 26.10.2023 14:37

Nič prekvapujúce, od začiatku píšem, že to Rusku veľmi vyhovuje a možno v tom má svoje špinavé prsty aj Putin. Za seba, ja tie odporné útoky odsudzujem. Ideálne keby Izraelci všetkých Hamasákov rýchlo dopravili k oným povestným 70tim pannám. Len mám problém s tým, keď k nim dopravia aj nejakých civilistov. Ty nie?


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 26.10.2023 15:23

Hamas s tym nema problem ziadny


vlado
vlado | 26.10.2023 15:24

podľa st su mrtvy civili ok. sice na ukrajine to ok nie je, ale v palestine to je uplne v pohode.


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 26.10.2023 15:25

ok, ked pouzijem vladovu skratkovitu logiku:
podla vlada su mrtvy civili ok. since v Gaze to ok nie je, ale v izraely je to uplne v pohode.


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 26.10.2023 15:26

...oj,
*mrtvi
**izraeli


vlado
vlado | 26.10.2023 15:29

nie, mrtvi civili nie su ok nikde. to som nikdy nenapisal, neviem prečo klameš. a možno viem.


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 26.10.2023 15:43

aha, a ty take o mne pises preco?


AP
AP | 26.10.2023 16:36

ST, áno, však Hamas je aj parta šialených fanatických zabijakov. Ale dobre sa číta, že aj ty máš problém so zabíjaním civilistov. Kdekoľvek. Aspoň na niečom sa zhodneme. :)


Franta Váňa
Franta Váňa | 26.10.2023 17:12

teroristi z Hamasu napadli Izrael, ten sa bráni a chystá odplatu
terorista Putin napadol Ukrajinu, tá sa bráni a robí odplatu


vsetkovklude
vsetkovklude | 26.10.2023 17:14

Vlado, 57% Palestíncov v Gaze podporuje Hamas, 71% podporuje palestínsky islamský jihad...sú to zväčša teroristi a vedú k tomu svoje deti. Čo malo rozum už dávno emigrovalo...


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 26.10.2023 18:30

Čo malo rozum už dávno emigrovalo... a podporuje jihad z pohodlia zapadnej demokracie...


vsetkovklude
vsetkovklude | 26.10.2023 19:45

ST, príležitostne :)


vlado
vlado | 27.10.2023 12:54

st čo, že klameš? a čo mám napísať, keď klameš?

vsetko, tie čísla máš odkiaľ?


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 27.10.2023 13:50

Vladko, kde klamem? A ako naz es potom svoj prispevok 26.10.2023 15:24


vsetkovklude
vsetkovklude | 27.10.2023 14:09

Vladko, odtiaľto: https://www.was...s-and-hezbollah


AP
AP | 27.10.2023 14:16

Zatiaľ čo väčšina obyvateľov Gazy (65 %) považovala za pravdepodobné, že tento rok dôjde k „veľkému vojenskému konfliktu medzi Izraelom a Hamasom v Gaze“, podobné percento (62 %) podporilo zachovanie prímeria s Izraelom zo strany Hamasu. Polovica (50 %) navyše súhlasila s nasledujúcim návrhom: „Hamas by mal prestať volať po zničení Izraela a namiesto toho prijať trvalé riešenie dvoch štátov založené na hraniciach z roku 1967.“

V skutočnosti je frustrácia Gazy z vládnutia Hamasu jasná; väčšina obyvateľov Gazy uprednostňuje administratívnych a bezpečnostných predstaviteľov Palestínskej samosprávy pred Hamasom – väčšina obyvateľov Gazy (70 %) podporila návrh, aby Palestínska samospráva vyslala „úradníkov a bezpečnostných dôstojníkov do Gazy, aby tam prevzali správu, pričom Hamas sa vzdal samostatných ozbrojených jednotiek.“ Vrátane 47 %, ktorí rozhodne súhlasili.

Celkovo 57 % obyvateľov Gazy vyjadruje aspoň trochu pozitívny názor na Hamas – spolu s podobným percentom Palestínčanov na Západnom brehu Jordánu (52 %) a vo východnom Jeruzaleme (64 %) – hoci obyvateľov Gazy, ktorí vyjadrujú tento názor na Hamas, je menej ako počet obyvateľov Gazy, ktorí majú pozitívny názor na Fatah (64 %).


vsetkovklude
vsetkovklude | 27.10.2023 17:37

Presne ten posledný odstavec som mal na mysli, po útoku sa podpora Hamasu, čudujsasvete, zvýšila


register
register | 27.10.2023 18:01

Vlado oni to myslia takto:
Mrtvi Ukrajinci - to nieje OK.
Mrtvi Zidia - not OK.
Mrtvi arabi - OK.

2/3 maju spravne, co je stale super oproti fasistom, kde je to 0/3. Ty tvrdis, ze spravne je 3/3, no uvedom si, ze na SK je taketo tvrdenie deviantne.


AP
AP | 27.10.2023 18:59

VVK: Ale vidíš len to. Okrem toho tam nie je napísané, že 57 % podporuje Hamas (teda vo všetkom), ale že toľko % vidí na Hamase niečo pozitívne (nejakú čiastkovú vec, napríklad že dodávali civilistom jedlo). Že 70 % by radšej namiesto Hamasu videlo v čele umiernenejšiu palestínsku samosprávu a Hamas odzbrojený, to už nevidíš. Ani že polovica z nich súhlasí, aby Hamas prestal volať po zničení Izraela a súhlasil s dvojštátnym riešením. Vzhľadom na situáciu, v akej žijú a propagande, čo im roky vymýva mozgy, je to prekvapivo dosť.
register: Bolo by to na zasmiatie, keby to nebolo na zaplakanie.


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 27.10.2023 19:02

register: bolo by to na zasmiatie, keby to nebola picovina.


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 27.10.2023 19:13

tuto mudrlantom doporucujem precitat:
https://dennikn...-stala/?ref=tit


vsetkovklude
vsetkovklude | 27.10.2023 19:25

"vidí na Hamase niečo pozitívne (nejakú čiastkovú vec, napríklad že dodávali civilistom jedlo" myslíš ako že im prerozdeľoval tú humanitárnu pomoc z EU a Izraela, ktorá tam roky prúdila? Nebuď smiešny...

Podľa: https://theconv...sistance-215640
A June 2023 poll conducted by Khalil Shikaki, professor of political science and director of the Palestinian Center for Policy and Survey Research, indicated that 79% of Gazans supported armed opposition to Israeli occupation of Palestinian territory. A Washington Institute poll from July 2023 found that only 57% of Gazans held a “somewhat positive” opinion of Hamas.

Moja chyba, nedal som Ti všetky zdroje, ale keby si chcel, tak si veci nájdeš aj sám, lenže ty sa radšej chytíš slamky, aby si podporil svoj chybný názor...


AP
AP | 27.10.2023 19:27

Zaujímavý článok, páči sa mi, ako polemizuje s izraelským autorom.
Ešte zaujímavejšie je, ako skončil na začiatku spomínaný Jicchak Rabin. V reakcii na pravicové demonštrácie proti mierovému procesu zvolal mierovú demonštráciu v snahe ukázať, že má mierový proces medzi Izraelčanmi stále podporu. Po prejave ho zastrelil pravicový ortodoxný Žid Jig´al Amir.


vsetkovklude
vsetkovklude | 27.10.2023 19:36

Áno, aj Židia majú svojho Breivika a isto nie jedného, ako každý národ. Problém je, keď je v národe Breivikov väčšina...


AP
AP | 27.10.2023 19:41

A tie demonštrácie proti mierovému procesu nevidíš.
K tomu tvojmu druhému zdroju, vybral si len % a nie kontext:
"Keď obyvatelia Gazy, ktorých oslovil Shikaki, vyjadrili svoju podporu ozbrojenému odporu, urobili tak vo viere, že iba takýto odpor poskytne úľavu od izraelskej blokády a obliehania. Zároveň však opýtaní vyjadrili vyčerpanie z korupcie Hamasu a pretrvávajúcej nezamestnanosti a chudoby v Gaze."

Mimochodom je tam toho viac zaujímavého:
"Keď Hamas v roku 2007 otvorene bojoval proti Palestínskej samospráve a zmocnil sa kontroly nad pásmom Gazy, viac ako 73 % Palestínčanov sa postavilo proti tomuto zabaveniu a akémukoľvek ďalšiemu ozbrojenému konfliktu. V tom čase menej ako jedna tretina Gazanov podporovala akúkoľvek vojenskú akciu proti Izraelu. Viac ako 80 % odsúdilo únosy, podpaľačstvo a nevyberané násilie."

"Ak si to prečítate s odstupom času, prieskumy v Gaze v rokoch 2007 až 2023 rozprávajú príbeh. Pomáhajú objasniť, že podpora ozbrojeného odporu v Gaze rástla spolu s narastajúcou frustráciou, hnevom a pocitom beznádeje z akéhokoľvek politického riešenia ich utrpenia."


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 27.10.2023 19:51

Ja hlavne nevidim tie demonstracie ZA MIER v Gaze alebo inde v Palestine. Namiesto toho sa stretnes s nenavistou a oslavou Jihadu a teroru v palestinskych ucebniciach pre ZS


vsetkovklude
vsetkovklude | 27.10.2023 19:51

Lenže palestínska predstava politického riešenia je, že Izrael zmizne z povrchu zemského


AP
AP | 27.10.2023 19:55

A aká je izraelská predstava politického riešenia?

Mimochodom po osviežení pamäte, tak je zaujímavé, kto tie demonštrácie proti mierovému procesu z Osla viedol.
Zhromaždenia organizované Likudom (na čele s Benjaminom Netanjanhuom) a inými pravicovými skupinami obsahovali vyobrazenia Rabina v nacistickej uniforme SS alebo v zameriavači pištole. Demonštranti porovnávali Rabinovu Stranu práce s nacistami a Rabina s Adolfom Hitlerom a skandovali: „Rabin je vrah“ a „Rabin je zradca“. V júli 1995 Netanjahu viedol falošný pohrebný sprievod s rakvou a obesenou slučkou na zhromaždení proti Rabinovi, kde demonštranti skandovali „Smrť Rabinovi“. Šéf vnútornej bezpečnosti Carmi Gillon potom Netanjahua upozornil na sprisahanie voči Rabinovmu životu a požiadal ho, aby zmiernil rétoriku protestov, čo Netanjahu odmietol. Netanjahu však poprel akýkoľvek úmysel podnecovať násilie.


vsetkovklude
vsetkovklude | 27.10.2023 20:12

Zaujímavé, že si vyberieš dátum a odvtedy ideš svoju argumentáciu. Vôbec to nebolo tak, že od vzniku Izraela sa všetci susedia snažili ho zničiť, že? Neodpovedaj, tuto sa proste nestretneme...


AP
AP | 28.10.2023 11:58

V pohode odpoviem, že áno, chceli a dostali pekne a zdôrazňujem že po zásluhe po rypáku. A niektoré ešte chcú aj dnes, aj keď Irán nie je arabský štát. Ale teraz je tam niekoľko arabských štátov, ktoré majú pomerne umiernenú politiku voči Izraelu. Dokonca s ním vyjednávali o normalizácii vzťahov. Čo myslíš, aký bol jeden z cieľov Hamasu 7.10., okrem zabíjania Židov? Práve vyvolať silnú reakciu Izraela a následne silnú protireakciu arabských štátov, čím by sa táto normalizácia vzťahov prerušila. Aj to je jeden z praktických dôvodov, prečo je izraelský postup nesprávny. Pretože tým urobili presne to, čo Hamas chcel dosiahnuť. A snáď sa zhodneme, že nie je dobré, keď Hamas naplní svoje plány.


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
SkryťZatvorit reklamu
loader